Selasa, 13 September 2011

Mesyuarat Jiran Usia Mas 3/2011

Jiran Usia Emas KRT Taman Intan mengadakan mesyuarat pada Selasa  13 September 2011 bertempat di Dewan Seri Intan. Mesyuarat bermula pada jam 5.30 petang.

Mesyuarat di pengerusikan oleh Pengerusi Jiran Usia Emas Puan Haminah Binti Rejab membincangkan persediaan lawatan untuk ahli dan penduduk Taman Intan ke Melaka.

1.     Tarikh lawatan

Tarikh lawatan ditetapkan pada Khamis 06 Oktober 2011 selama tiga hari. Rombongan akan sampai ke Sungai Petani sebelum tengah malam 08 Oktober 2011.

2.     Tempat

AJK bersetuju untuk melangmbuat lawatan ke Melaka Bandar Bersejarah. Rombongan dijangka akan singgah di Nilai 3 Negeri Sembilan, di Putra Jaya dan di Kuala Lumpur dalam perjalan pulang

3.     Peserta

Keutamaan akan diberikan kepada AJK KRT serta penduduk Taman Intan. Sekiranya terdapat kekosongan maka tempat akan diberikan kepada penduduk disekitar taman termasuk taman Emas Suria dan Taman Sinar Intan,
AJK akan mengedarkan borang kepada individu yang berminat untuk menyertai lawatan tersebut. Semua AJK KRT Taman Intan digalakkan untuk menyertai rombongan tersebut.

4.     Bayaran

Setiap peserta rombongan akan dikenakan bayaran sebanyak RM100.00 untuk pengangkutan dan tempat penginapan.

5.     Tempahana Bas

Tempahan bas akan dibuat oleh En. Zubir Ismail. Pihak bas juga diminta mengaturkan penginapan untuk rombongan.

6.     Bayaran

Semua peserta rombongan diminta membuat bayaran penuh sebelum 28 September 2011.

7.    Lain lain.

a.    AJK akan menentukan peserta rombongan mematuhi jadual perjalanan.

b.    Peserta yang mempunyai penyakit dikehendaki memberi tahu penganjur penyakit yang dihidapi. Mereka juga diminta untuk membawa sendiri ubat ubatan.