Ahad, 11 Disember 2011

Majlis Makan Malam Akhir Tahun 2011

Seperti lazim pada setiap penghujung tahun KRT Taman Intan mengadakan jamuan makan malam AJK. Ia bertujuan sebagai penghargaan kepada sumbangan sukarela yang diberikan disepanjang tahun dan diharapkan semua AJK akan terus berusaha dan memberikan khidmat kepada perpaduan dan kesejahteraan warga Taman Intan. Jamuan ini juga bertujuan untuk mengeratkan kerjasama dan perhubungan semua AJK.

Jamuan untuk akhir tahun ini telah diadakan pada Jumaat 10 Disember 2011 jam 8.30 malam. Jamuan diadakan di Restoren 'Kimeyz', Lot 88 Sungai Petani. Restoren menyajikan makanan timur dan barat. Makanan dan minuman dipesan bersingan mengikut citarasa masing masing.

Semua yang hadir datang dengan  kenderaan sendiri. Pengerusi memberikan ucapan ringkas untuk berterima kasih kepada semua AJK keatas kerjasama yang diberikan sepanjang tahun. Kebanyakkan aktiviti RT dapat dilaksanakan dalam suasana harmoni. Tiada sebarang insiden yang tidak diingini berlaku. Diharapkan semua dapat meneruskan memberi khimat di masa hadapan dan bersama memikirkan untuk penambahbaikan KRT Taman Intan.

Pengerusi juga berharap agar AJK sekarang dapat menarik minat penduduk lain untuk menyertai   aktiviti aktiviti yang dilakukan atau mencadangkan sebarang aktiviti yang boleh menyatu padukan penduduk.


Gerhana bulan penuh mulai jam 07.45 malam 11 Dis 2011